?

Log in

i hear them running faster now they wear the hooves of satans crowd [entries|friends|calendar]
TURD FERGUSON

[ website | Ninjas ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

maerd i tmaerd i [29 Jul 2006|08:24pm]
[ mood | chipper ]

sonic youth+flaming lips is gonna be amazing

7 comments|post comment

[24 Jul 2006|01:28am]
[ mood | tweak ]

fuck drama obsessed kids who post on live journal.
basically fuck live journal.
& fuck you

1 comment|post comment

[23 May 2006|03:46pm]

holy shit ahhh!
2 comments|post comment

life is nice [23 May 2006|03:28pm]
[ mood | amused ]

fuck yeah art field trip, i can not wait.

post comment

what? [05 May 2006|04:53pm]
http://scienceblogs.com/dispatches/2006/05/mexico_legalizes_drugs.php
damn!
post comment

[03 May 2006|06:16pm]
[ mood | refreshed ]

i might be going back to school tomorrow :-/
oh well it isnt too bad. i applied at a salvation army and this guy {kenny haha} at dollys wanted me to re-aply since they got a new supervisor. also i got space jam for playstation & silent hill 2 for playstation 2. how bad can things be when you have videogames? not too bad, thats for sure.

post comment

throw yr sign in his face, gang sign in his face [28 Apr 2006|04:29pm]
[ mood | make dem niggaz fight ]

yesterday at school i skipped 3rd hour to smoke 2 blunts & came back to school blone as fuck. basically, mrs. klopman caught on & said some shit to another teacher- who in response, called mr. david lessel. god i hate that scumbag. im hoping he gets prank calls all the time thanks to my pals.
So i ended up suspended for 10 days. it isnt that bad though, i got plenty of video games at my house. im gotta stop smokin for a while, but oh well. i kind of need to get my shit together anyway.

6 comments|post comment

[11 Apr 2006|11:15pm]
[ mood | bloodeverywhere ]

MY CELL PHONE IS BACK!!!
this weekend looks promising
bauhaus is playing at DTE? fuck yeah they are!

2 comments|post comment

y'all crazy fools [05 Apr 2006|09:34pm]
[ mood | optimistic ]

"Load up the bong, Crank up the song, Let the informa call 9-1-1, load up the bong, crank up the song, let the informa dial 911; & when security police force try & come, dont try to hide, dont try to run just pull out the 9, pop in tha clip, & let one slip on these crazy fools"

2 comments|post comment

free-man [04 Apr 2006|10:05pm]
[ mood | tired ]

today i hung out with laura & brandon after school, it was pretty cool. except for walking in the fucking snow for a longggg time.
Its good being able to finaly leave my house for a while.

post comment

[02 Apr 2006|05:46pm]
[ mood | thank god for late-start ]

the concert on friday was good. the counterculture rocked the fuck out. i left halfway after the 2nd band played, because andrea jori & candice got in a brawl with some keigo harbor bitches and got kicked out. so then we went to celebrate st joris day. later on in the night we had a cop incounter in the side parking lot at premier lanes. we could have gotten royaly fuct, but by the luck of st joris day we were saved.
Yesterday i pretty much just chilled. But anyways, im gonna stop being a rambling dopefiend & go play some tetris. peace out.

6 comments|post comment

finally, something live journal worthy [26 Mar 2006|12:57pm]
[ mood | pleasant ]

the 'reunion' party durring school on friday was some bad ass shit. it was the perfect way to end my days of cutting class. well, atleast for this year. i got to party with some old friends, so that was sweet.
Yesterday i went robotripping & watched princess mononoke. that is one of the best movies to come out of asia.

4 comments|post comment

to my fellow potheads: [16 Mar 2006|03:37pm]
[ mood | nervous ]

i was caught by the po a few days ago, smoking a bowl. they say their gonna do a hair test, but im thinking[hoping] that their bullshitting me. is there ANY way to pass a hair test?

2 comments|post comment

BUSTED BY THE PO [16 Mar 2006|03:19pm]
[ mood | SHITTY ]

MIP
"tell your friends you'll be out of the loop for a while"

2 comments|post comment

[14 Mar 2006|05:49pm]
[ mood | redline energy drink ]

live journal? i dont have anything that great to write about anymore.

post comment

winter-break [27 Feb 2006|04:02pm]
[ mood | all hot and bothered ]

was fun___________
40 oz, the sad "Cabin Party", ,the Hepler residence, coricedin, scamming neighborhoods, smoke filled basements, resident evil 2, egging shit, & cash, mo'fucka.
mostly just having fun with my best bud[s].

2 comments|post comment

[07 Feb 2006|02:25pm]
[ mood | eatshit ]

For the super bowl, we smoked a few superbowls & drank some r&r. yesterday i ended up hy with shane, and today i got to stay home sick. HELL YES

2 comments|post comment

[04 Feb 2006|05:26pm]
[ mood | pleased ]

Last night i hung out with steve & natalie for a while, smokin & watching tv until like, 8:30 when i left to go to johns. We ended up getting all tanked & toasted for my birthday & watched jacobs ladder. that movie is the shit.

1 comment|post comment

[01 Feb 2006|03:21pm]
its my birthday tomorrow
2 comments|post comment

MY SHITLIST [27 Jan 2006|09:43pm]
[ mood | damnit ]

* Sister gets in car-crash
* Sisters car gets totaled, so now she takes my moms car to work [leaving us without a car from about 3pm to 3am, tuesday, thursday, friday & saturday].
* The whole duster thing
* Earlier today in school I had a cigarette behind my ear [covered by my lushious locks, of course]; Then when i got home i forgot about it and ran my fingers through my hair, causing the cigarette to fall out and land on the floor... right by my moms foot.
* Mom flips out on me, but i told her i just wanted to see what the big deal with cigarettes was, & she cooled off.
*shits aiight for a while
* but then my Sister calls mom and tells her that shes caught me smoking before
This one really pissed me off. Like come on, she smoked cigarettes when she was like 14, and still smokes pot. what the fuck gives her the right to do that? I hope hypocrites really do burn in hell.
* Mom gets all pissed and says that we have 'an honesty problem', then takes all my incense away.
* Spent the few dollars i had on 'natural born killers' [which is sweet, but now im broke]
* 2 of my effect pedals are somehow fucking broken
* I aint got no bud nigga

This has been a pretty horrendus week.
Fuck live journal. all it is is bitching. ALL THE FUCKING TIME!

post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]